//Someone's
Welcome !

let me speak



Diary Wish Owner Links
Hi blogwalking. Enjoy your reading while listen to the music.

Bahagiamu Deritaku//
Mood

Heart


Tagboard !

please be polite


Twitter !

mention me


Thank You !

I really aprreciate it







Hi sweet, nice stalker. Anneyong!! xx btw memang betul perasaan kita ni hanya kita, dengan Allah je tahu. takde sesiapa tau isi hati kita ni. Kita sendiri tak mampu nak bagitau dia yang kita rindukan dia. kita pun ada ego yang cukup tinggi. Bila kita rindu dekat dia, kita selaluu stalk gambar dia, stalk profile dia, baca conversation kita dengan si dia kan? Hm, masa tu, kita berharap yang dia pun ada perasaan yang sama dengan kita.

tanpa kita sedar, air mata jatuh dengan sendiri. 
menangis sebab rindu.
kita rindu dia.
sakitnya tahan rindu tu.
tapi Allah je tahu.

Kita berdoa kepada Allah
apa yang berlaku semua ni mungkin ada hikmah
kita hanya mampu merancang, tapi Allah yang menentukan
kita kena redha dengan apa yang Allah dah tetapkan untuk kita

''Ya Allah, aku merindui seorang hamba-Mu yang pernah bertakhta di dalam hati ini"
"aku sangat merinduinya"
"aku nak sangat melihat dia bahagia walaupun bukan dengan aku"
"Ya Allah, jagakan dia untukku"

Masatu stalk ig isya, ternampak satu doa yang sangat sangat bermakna... every time when aku dah siap solat.  i recite ths do'a. Doa tu buat aku menangis.......

"Ya Allah, temukanlah dia dengan seorang yang baik akhlak, iman dan taqwanya.
aku mahu dia gembira, walaupun bukan kerana aku.
aku mahu dia dicintai dengan selayaknya tidak seperti mana aku mencintainya
dan aku mahu dia temukan dengan seseorang yang melihat dirinya bukan dari padangan nafsu manusia dan syaitan,tetapi pandangan dari-Mu Ya Allah"


aku tak mampu nak pendam perasaan ni, aku tak mampu nak paksa diri aku untuk lupakan dia.pls, jangan paksa aku untuk buat sesuatu perkara yang aku sendiri tak mampu nak buat. biarlah aku yang pendam, rasa semua tu. InsyaAllah, kau takkan kena tempiasnya. 

aku terpaksa undurkan diri, terpaksa kehilangan seseorang yang aku sendiri memang sayang sangat. tapi tak apalah. this word "people never changes with second chance" yes.. aku akui. aku sendiri faham kenapa dia cakap macam tu. aku sendiri sedar. ye...

terima kasih atas segalanya yang telah kau beri, amat ku hargai, semua ku simpan di dalam hati.
bye. Semoga awak temukan kebahagian awak.