//Someone's
Welcome !

let me speak



Diary Wish Owner Links
Hi blogwalking. Enjoy your reading while listen to the music.

Bahagiamu Deritaku//
Mood

Heart


Tagboard !

please be polite


Twitter !

mention me


Thank You !

I really aprreciate it





Berlaku dengan sekelip mata.


Hai people. Hari baru ni. ehem. eceh konon jew. btw 2 Oktober 2013 adalah peperiksaan yang sangat penting dalam hidup pelajar Tingkatan 3. selama tiga tahun belajar, tibalah masanya untuk diuji dengan peperiksaan yang sangat sangat penting yang menentukan kedudukan kita pada tahun 2014 sebagai pelajar Tingkatan 4 dan menentukan sama ada kita ni boleh carry ke tak Science Tulen or Sastera or apa apa lah.

Hua...... cepatnya masa berlalu. selasa minggu depan dah masuk bulan 10. dan maknanya BEFDAY GIRL AKAN MUNCUL. yay!! haha tapi em pity to me eh eh eh eh sebab kan befday 20++ hm okay babeh! nevermind. SETIA MENUNGGU TARIKH YANG COMEL yang menentukan genapnya umur saya 15 tahun. Horey! hahaha. Overexcited. padahal birthday lambat lagi.
Alhamdulillah, syukur kepada Allah. Majlis Mohon Restu yang dianjurkan oleh pihak sekolah berjalan dengan lancar. even ramai parents datang, sampai i nak solat pun... susah sebab tak tau saf yang mana, tapi alhamdulillah semalam dapat menunaikann solat hajat secara berjemaah. Ayah i yang datang. Mama tu malas sikit nak pergi sebab Intan kan degil. so ayah lew wakilnya. selesai solat, macam biasa... majlis salam dengan ibu bapa, guru and sahabat sahabat sekalian. lepas solat, cari ayah tapi tak jumpa. okay! patah hati kat situ. tapi, perkara yang membuatkan aku ikut nangis ialah Sofiya salam mama dia. time tu berlinang je air mata. taknak turun. lepas tengok Sofiya, nampak diorang salam antara satu sama lain. Farisha salam Humaira, Atiqah, Wani, em ramailah. masatu..aku DIRECT cari Kiella. aku minta maaf dekat dia sungguh sungguh. then dia kata "jangan nangis" tapi sorry, air mata kita degil dia turun juga.
Peluk diorang erat sangat! sampai dekat Dyra, memang laju lah. banyaknya salah aku dekat Dyra. hm, lepastu hug si kecil molek Alisa. Alisa kata aku kena kuat pasal dia. em banyaklah. Aku nangis dekat bahu Alisa sebab dia bagi aku kata semangat untuk kuatkan hati aku. Thanks Alisa! The moment nampak my Ashabi dari FORM 1, aku tak dapat tahan air mata. aku salam dia, peluk dia, cakap minta maaf sangat sangat and suruh dia jangan lupakan aku and dia harap PERSAHABATAN KITA BUKAN SETAKAT KAT SINI. Ya Allah terharunya aku! 
Aqilah jumpa aku. dia suruh aku jangan sedih. tapi em, pasal kawan.... takde siapa yang tak nangis. even tak rapat mana pun kiteorang, tapi kiteorang berkawan since sekolah rendah. Alhamdulillah. Masih dianggap seperti kawan. 
Moment tu sangat sangat berharga dalam hidup aku. aku lega bila aku dah minta maaf dekat kawan kawan or ashabi aku. Lapang je hati ni. Fikiran aku pun takdelah kusut mana untuk fikir cara aku nak minta maaf dekat diorang. Bfr balik, jumpa Ama. Aku rasa aku banyak bersalah dekat Ama. em masatu aku minta maaf gila gila dekat dia. Hm, dia pun kawan aku dari sekolah rendah sejak darjah 3.
Ya Allah
Terima kasih atas peluang yang indah macam ni
aku dapat meminta maaf kepada orang yang aku dah buat salah
Tak nak aku lupakan
Tarikh ni
27 September 2013.
Kawan sangat penting dalam kehidupan kita. 
sebab kawan, ada waktu kita susah dan senang
dan boleh kongsi masalah/ kongsi cerita/ pengalaman maybe perasaan kita sendiri
kalau kawan takde, rasa tak lengkap sesebuah hidup tu
Jagalah perasaan kawan and jagalah hubungan kita sesama Islam.